You are currently viewing רואה חשבון באזור

רואה חשבון באזור

בס”ד
יש לך עסק כמו מסעדה, ספא באזור השרון או אולי את עצמאית מטפלת CBT? אתה לא בטוח אם אתה בעליה או בירידה? לא מהאנשים שבודקים אם רואה חשבון מומלץ או לא? האם צריך שהרואה חשבון יהיה זמין וקשוב לך? לא הכי מאורגן ואתה רוצה לשפר את העניינים? צריך עזרה בארגון וסדר של כל החשבונות בעסק? לא סבור עם הרואה חשבון עושה את העבודה כמו שאתה צריך? אתה סבור שאתה מקבל גמול מלא לטובת כספך? יש לך רואה חשבון באזור אשר רציני ושמדריך אותך אם אתה רוצה תמיכה בלקיחת הלוואה מבנק ירושלים על מנת לחדש את העסק? הרואה חשבון ממקם אותך במסלול המתאים? בהתאם לרווחים העסק האם כדאי להיות עוסק פטור, עוסק מורשה או חברה בע”מ? יכול להיות שאתה מבזבז דולרים לאוויר? הגדלת את החברה אבל הרואה חשבון שלך לא השתדרג? העסק קטן ואתה עדיין משלם בעד חברה גדולה? מוציא לריק הוצאות שלא נצרכות לך? כמו כסף גבוהה לרואה חשבון שלכם? או אולי אתה משלם כנסות בגלל הגשת דוח של רואה חשבון מאוחר? אתה צריך שלרואה חשבון יהיה כמה דקות בשבילך. מה יותר חשוב בעסק אם לא החלק הכלכלי?

רואה חשבון באזור מומלץ לעסק שלך

דבר מאד חשוב בחברה זה ניהול חשבונות טוב עם שקיפות ברורה. רואה חשבון טוב חייב להיות פנוי לך תמיד. על זה יושב הביזנס! חשוב להיות כל הזמן בעניינים במצב הביזנס. הרבה פעמים דברים קטנים מגדילים בצורה מורגשת את רווחי העסק שלך.
לדאבונינו הרבה רואי חשבון, לאורך הזמן, נופלים לסוג של שגרה ושאננות. ועסוקים אך ורק עם קליינטים שמטרטרים ועסקים גדולים מקבלים את העניין המבוקש.
ואלה שבאמת צריכים סיוע לא מעודכנים על ידי הרואה חשבון וסופגים נזקים מכך.
חשוב מאד שיהיה לך עדכונים באופן קבוע מהרואה חשבון שלך. אתה לא אמור בכלל למצוא אותו. רואה חשבון באזור הוא אמור לחפש אותך. לכן אתה נותן לו כספים. רואה חשבון מוצלח ואכפתי חייב להתנהל עם קשר תמידית עם החברה. יש מצבים שמסמכים בשביל קיזוז הוצאות העסק לא הוגשו בזמן. רואה חשבון שלא בודק תאום עם הוצאות הביזנס למסמכים עבור החזר הוצאות מע”מ אינו מארגן את ממלכתו ביושר. וכך במהלך כל החודשים הולך לאיבוד מאות דולרים. גם מי שמסודר, צריך רואה חשבון מקצועי ומומלץ. כמוכן כאלה אשר מדי פעם לא בריכוז מלא, מבולגנים וחוסר סדר חוגג!
ברור שזה יותר כאב ראש לרואה חשבון אך רואה חשבון מומלץ מוכרח לבדוק אחר כל תזוזה של העסק כדי להפיק את המקסימום פוטנציאל לקידום הביזנס. זה השוני בין רואה חשבון טוב לרואה חשבון רגיל. רואה חשבון טוב חייב קשרים מצויינים להכיר את הפקידים ועובדים ברשויות. ויכול לזרז בצורה טובה במיוחד, דברים שאינם זזים. העסק שלכם חייב רואה חשבון מצוין, אמין, ישר ומתקדם להצלחה רווחיות וקידום החברה. צרו קשר עכשיו למשרדנו- רואה חשבון באזור חדרה של אברהם מיכאל ושות’ על מנת קבל יעוץ טלפוני חינם!

  • רואה חשבון באזור
5
Sending
User Review
5 (1 vote)

This Post Has One Comment

  1. Mr WordPress

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in and view the post's comments. There you will have the option to edit or delete them.

Leave a Reply