You are currently viewing כמה עולה השתלת שיניים ואילו השתלות יש

כמה עולה השתלת שיניים ואילו השתלות יש

יישור שיניים שקוף

לפני שעונים על השאלה כמה עולה השתלת שיניים יש להבין מהו הטיפול ומהן השיטות. ניתן להגיש אותו הדבר גם על טיפולים אחרים כמו יישור שיניים שקוף. ולכן אין תחליף לביקור ייעוץ במרפאת השיניים. שם רופא שיניים יוכל להסביר ולענות על כל השאלות, גם בהיבט הרפואי וגם בסוגיית המחירים. 

מה זה השתלות שיניים

 אז לפי ששואלים כמה עולה השתלת שיניים, מה זה בכלל השתלת שיניים?

השתלות שיניים הפכו לאופציה פופולרית עבור אנשים המבקשים להחליף שיניים חסרות או לשפר את תפקוד הפה שלהם. שתלים אלו נועדו לחקות את המבנה והתפקוד הטבעיים של השיניים, ומספקים פתרון ארוך טווח ואסתטי לאובדן שיניים. במאמר זה, נחקור את ההגדרה והסוגים של השתלות שיניים, את הליך הנחת השתלים ואת היתרונות והסיכונים הכרוכים בטיפול זה.

שתלי שיניים הם שורשי שיניים מלאכותיים המונחים לתוך עצם הלסת לתמיכה שן או גשר חלופי. הם עשויים מטיטניום, חומר תואם ביולוגי המשתלב עם רקמת העצם, ומספק בסיס יציב לשן החלופית. ישנם שני סוגים עיקריים של השתלות שיניים: אנדוסטאלי ותת-פריוסטאלי. שתלי אנדוסטאלי ממוקמים ישירות לתוך עצם הלסת והם סוג השתל הנפוץ ביותר בשימוש. שתלים תת-פריוסטאליים ממוקמים על גבי עצם הלסת והם משמשים בדרך כלל למטופלים שאין להם מספיק צפיפות עצם כדי לתמוך בשתלים אנדוסטאליים.

סוגי שתלים דנטליים

השאלה כמה עולה השתלת שיניים תלויה בין היתר בסוגי השתלים הדנטליים. 

שתלים דנטליים הם עמודי מתכת או מסגרות הממוקמות בניתוח לתוך עצם הלסת מתחת לחניכיים שלך. הם מספקים בסיס יציב לשיניים חלופיות, אשר נועדו להתאים לשיניים הטבעיות שלך במראה ובתפקוד. ישנם מספר סוגים שונים של השתלות שיניים, לכל אחד יתרונות וחסרונות ייחודיים משלו.

שתלים אנדוסטאליים:

שתלי אנדוסטאלי הם הסוג הנפוץ ביותר של השתלת שיניים. הם עשויים מטיטניום וממוקמים בניתוח ישירות לתוך עצם הלסת. לאחר שרקמת החניכיים שמסביב החלימה, יש צורך בניתוח שני לחיבור עמוד לשתל המקורי. לבסוף, שן מלאכותית (או שיניים) מחוברת לעמוד.

שתלים תת-פריוסטאליים:

שתלים תת-פריוסטאליים הם סוג פחות נפוץ של השתלת שיניים. הם עשויים ממסגרת מתכת המחוברת לעצם הלסת ממש מתחת לרקמת החניכיים. ככל שהחניכיים מתרפאים, המסגרת מתקבעת לעצם הלסת. לאחר מכן מחברים עמודים למסגרת, ושיניים מלאכותיות (או שיניים) מחוברות לעמודים.

שתלים זיגומטיים:

שתלים זיגומטיים הם סוג מיוחד של שתלים דנטליים המשמשים כאשר אין מספיק עצם בלסת העליונה כדי לתמוך בשתלים מסורתיים. הם ממוקמים בעצם הלחי (זיגומה) כדי לספק תמיכה לשיניים המלאכותיות. סוג זה של שתלים דורש מנתח פה מיומן ביותר ויכול להיות יקר יותר מאשר סוגים אחרים של שתלים.

השתלות All-On-4:

שתלי All-On-4 מאפשרים החלפת סט מלא של שיניים באמצעות ארבעה שתלים בלבד. השתלים ממוקמים באופן אסטרטגי באזורים בעצם הלסת המספקים את היציבות הגדולה ביותר, ומאפשרים קשת שיניים מלאה להיתמך במספר מינימלי של שתלים. שתל מסוג זה יכול להיות זול יותר ודורש פחות ניתוח מאשר תותבות מסורתיות הנתמכות בשתל.

מיני שתלים:

שתלי מיני קטנים יותר מהשתלים המסורתיים והם משמשים לעתים קרובות למטופלים שאין להם מספיק צפיפות עצם כדי לתמוך בשתלים גדולים יותר. הם יכולים לשמש גם לתמיכה בתותבות ולספק יציבות רבה יותר מאשר תותבות מסורתיות דבק או מבוסס יניקה.

כמה עולה השתלת שיניים

לסיכום, ישנם מספר סוגים שונים של שתלים דנטליים זמינים, לכל אחד יתרונות וחסרונות ייחודיים משלו. רופא השיניים שלך יעבוד איתך כדי לקבוע איזה סוג של שתל הוא המתאים ביותר לצרכים ולמטרות הספציפיות שלך.

רוצים לדעת כמה עולה השתלת שיניים או פרטים על יישור שיניים שקוף? פנו למרפאת אמריקן סמייל.

נכתב ע”י – מקדם אתרים Avinu.co.il

Leave a Reply