You are currently viewing איטום מרפסות לשנים ארוכות

איטום מרפסות לשנים ארוכות

בשביל ליהנות מהמרפסת שלכם, עליכם לחשוב ולתכנן איטום מרפסות כבר בשלבי הבנייה. כיום ישנן טכניקות מתקדמות המספקות פתרון טוב לאיטום וניקוז. אך אם יש לכם מרפסת ישנה, יתכן כי ישנן בעיות באיטום הדורשות טיפול. זהו הזמן לחפש קבלן איטום מבנים. 

מרפסת ביתית תורמת הרבה לאיכות החיים. ניתן לבלות בה וליהנות מהאוויר והאור הנכנס לבית. אנחנו לא צריכים לספר לכם על היתרונות של המרפסת, אתם בוודאי נהנים ממנה כל יום. אבל צריך גם לשמור עליה. 

הבעיה עם איטום מרפסות הוא שהן חשופות לפגעי מזג האוויר. בתקופת הקיץ שמש חזקה, ובתקופת החורף גשמים. הבעיות של איטום מרפסת בדרך כלל דומות מאוד לבעיות של גגות מרוצפים. המים יכולים לחדור מתחת לריצוף, ולהגיע אל שכבות הבטון. חדירות המים יחלישו את הבטון ויסכנו את יציבות המרפסת. כמו כל סוגיית איטום מבנים, גם איטום מרפסות דורש פתרון מקצועי. 

איטום מרפסות 

כבר בשלבי הבנייה צריך לתת תשומת לב לנושא של איטום מרפסות. יש לעבוד עם קבלן אטום על מנת לקבוע את שיטות האיטום, וגם הניקוז. כאשר עושים את העבודה בצורה יסודית כבר מההתחלה, זה מחזיק מעמד לשנים ארוכות. זה מה שיחסוך לכם בהוצאות התחזוקה השוטפות. 

בנוסף לאיטום האיכותי, כמו תמיד בעת איטום מבנים צריך לשים דגש גם על ניקוז. המטרה היא לפנות את המים במהירות ולא לתת להם לעמוד במרפסת. לצורך כך אנו משתמשים בשיפועים ומרזבים – זהו הפתרון הבסיסי ביותר. אך כיום ישנם גם פתרונות מתקדמים יותר של שימוש בנקז דו מפלסי היכול לנקז גם מים אשר כבר חלחלו אל מתחת למרצפות. אם יש לכם בית ישן, אין בו נקז דו מפלסי. 

בשורה התחתונה חברת איטום מבנים תדע לבחון את המצב הקיים ואת בעיות האיטום ולהתאים את הפתרון האופטימלי. זה נכון כאשר מדברים על איטום מרפסות, וזה נכון כאשר מדברים על כל סוגיה של איטום מבנים. 

שיפוצניקים עשויים להציע לכם פתרונות זולים שאינם מספקים פתרון איכותי. אלו הם הדברים שבסוף יעלו לכם יותר. כדאי כבר מהרגע הראשון לפנות אל קבלן איטום מנוסה. ישנן שיטות איטום שונות, חשוב לא רק להתאים את השיטה הנכונה אלא לדעת גם כיצד ליישם אותה בצורה הנכונה. לעתים ישנן הכנות מקדימות, וגם שלבי יישום שצריך להקפיד עליהם. 

איטום מרפסות

איטום מבנים 

אחד החומרים השכיחים בעת איטום מבנים הוא יריעות ביטומניות. היריעות מגיעות בגלילים אותם פורסים על המשטחים שרוצים לאטום. כמובן שיש צורך בתהליך הכנה, ולעתים הסרת שכבות איטום קודמות. ויש להקפיד על יישום נכון של היריעות, תוך כדי שימוש בחפיפה וריתוך של היריעות. במילים פשוטות, צריך גם לדעת איך לעשות זאת. ולא נשכח שחשוב להשתמש ביריעות איכותיות ובעלות תו תקן ישראלי, ולא מוצרים שטיבם לא ברור. 

השימוש ביריעות ביטומניות מתאים לצורך פתרון איטום מרפסות ואיטום מבנים. הבעיה היא רק שכאשר מדובר במרפסת מרוצפת או גג מרוצף, יש להסיר את שכבות הריצוף על מנת לפרוס את היריעות. ועל היריעות יש לשים מחדש את שכבות הריצוף. אלו הם הדברים המייקרים את העבודה. 

מומחה איטום

מתמודדים עם בעיות איטום מבנים, זקוקים לחידוש איטום מרפסות? פנו אל אלינו על מנת לקבל את פתרונות האיטום הטובים ביותר. חברת ט.צ. איטום ושיקום מבנים מטפלת בכל בעיות האיטום בבתים פרטיים, בנייני מגורים, מבני ציבור ועוד. אנו יודעים לתת מענה מקצועי לכל בעיה. במסגרת השירותים אנו עושים איטום מרתפים, איטום מרפסת, איטום קירות חיצוניים, איטום פרגולות ועוד. 

נכתב ע”י – מקדם אתרים Avinu.co.il

Leave a Reply